Sunday 13 November 2011

minggu itu



salam semua.10 zulhijjah dah meninggal kan kita.ramai yang bercuti sebenarnya mase tu sebab mid sem break la katakan.okeh,macam-macam benda aku buat sepanjang tempoh tuh.

santai.asaimen.lepak-lepak ngan makcik a.k.a jiran sebelah rumah.main-main ngan kambeng.dan yang paling penting:QURBAN


mode: santai.asaimen
buku ni femes.sebab tu aku baca.tapi masalahnya talk abes-abes lagi -_-''
tenggelamnya kapal van der wijck oleh HAMKA

 
subjek yang taf.asaimen bertimbun-timbun.


mode: jalan-jalan cari pasal

 
hasil artwork !dulu bangunan ni buruk je

da red zone:new castle.time summer..haha

newcastle bus station a.k.a stesen bas kota bharu lorh !merah u !



note:aku suka orang seni.mereka melantun kan perasaan mereka mengikut kretiviti mereka !
                                                                  mode:memoir
tepi pantai.dulu suka cari syiling-syiling lama kat sini.syiling tu ada lubang kat tengah-tengah.macam donut.tapi syiling dulu segiempat bukan bulat.

oh'oooii enchek kambeng !

aku pernah berkubang disini.muahaha.

tempat yang sama.tangkap udang guna tangan.cari tiram,tijah*tijah-bukan nama orang tapi spesis tiram.aku dulu memang pakar bab-bab ni..tap skarang?ntah la labu.



mode:10 zulhijjah
sekor da dikorbankan


bismillahirrahmanirrahim

ini sekor lagi
binatang yang dikorbankan akan menjadi tunggangan di akhirat kelak.

okeh,bye !sayang kamu !

No comments:

Post a Comment